Talalay® Latex zitkussen “Sylvia” maakt het verschil!

Link naar Mijn verhaal! 

https://sylvieart.wordpress.com/2017/03/12/interview-de-secret-pain/

Link naar het progamma: Sylvia het mooiste meisje van de klas

Of klik  op de afbeelding hieronder!

 

 

Dit kussen “draagt” letterlijk mijn leven!  Zonder dit kussen kan ik alleen nog liggend door het leven!

“De kussen met uitsnede is speciaal voor mensen met pijn in het zadelgebied, vulva, stuitje, heiligbeen of/en anus.”  Je kunt ook een hele kussen bestellen! 45x45cm Ook de dikte 6cm of 12cm.

Samen met vele ergotherapeuten heb ik gezocht naar zitkussens. Ik heb alle soorten en maten geprobeerd. (Ik heb deze pijnen 20 jaar)

Voorbeeld klein proefstuk

Na een lange zoektocht heb ik het materiaal gevonden.
Nu heb ik ook een fabrikant gevonden die aan dit materiaal kan komen en er ZITKUSSENS van wilt maken! Wat fantastisch!

 

Het materiaal is 100 % geperforeerd Talalay latex. Ik weet dat veel mensen met onze aandoening hier heel veel aan zullen hebben. Het is sowieso als je pijn hebt in “het bekkengebied,”een zitkussen die voorkomt dat door drukpunten de pijnen verergeren.

*

Veel  zitkussens bestaan uit verschillende lagen en dat is cruciaal want daardoor is de kussens niet meer flexibel en is gewoonweg te hard.

*

De fabrikant wil ons graag helpen. Het wordt met vakwerk gemaakt.
Ik ben ervan overtuigd dat dit zitkussen het leven van vele mensen met pijn dragelijker zal maken.

*

Ik verdien hier geen geld mee” ik wil zielsgraag
mensen helpen  zoals ik die met pijn moeten leven.

 

*

Keuze tussen de kussen “SYLVIA”  MET of ZONDER uitsnede!
2 #kleuren beschermhoezen! #Creme en grijs!
Afmeting 45x45x6cm of 45x45x12cm 38x38x6cm of/en 12cm.

Zie  prijslijst onderaan dit bericht! Voor alle maten hoezen!

Bel gerust de fabrikant voor jouw wensen!

*

(de kussen leg je op de bank of op een stoel bank enz)
🙏 “De kussen met uitsnede is speciaal voor mensen met pijn in het zadelgebied, vulva, stuitje, heiligbeen of/en anus.” (Ik heb de kussen en hoes met uitsnede)

❤️

MOGELIJK GEMAAKT DOOR: 

VANMARTIN!

INSTAGRAM KLIK OP AFBEELDING

 

 

 

 

 

*

http://www.vanmartin.nl/

tel: 0341-453 326

BESTELLEN!:
Mail maar naar de leverancier;

📩
email:

Martin@martin-doornhof.nl

-kussen met of zonder uitsnede  45x45x6cm of 45x45x 12cm  (12cm is de prijs van de kussen in de onderstaande prijsopgave x2)

-Beschermhoes crème of grijs

– je naam en adres

*

Wat is Talalay® latex!
De grondstof voor latex, namelijk rubber, wordt gewonnen uit de ‘Hevea Brasiliensis’, oftewel de rubberboom. Deze boom groeit voornamelijk op grote plantages in de binnenlanden van Azië en Zuid-Amerika. De eigenlijke grondstof rubbermelk stroomt door kleine melkbuisjes die zich in de schors van de gladde stam bevinden. De lokale bevolking heeft de juiste techniek van het onttrekken van de melk aan de boom van generatie op generatie doorgegeven.

De truc is de rubbermelk uit de boom te halen zonder de boom te beschadigen, zodat deze opnieuw de melk kan produceren. De arbeiders op de plantage maken heel voorzichtig kleine inkepingen in de melkbuisjes en hierdoor stroomt het dikke, stroopachtige sap langzaam naar buiten. Dit sap wordt vervolgens in bussen, vliegtuigen en boten vervoerd naar fabrieken over de hele wereld. En dan begint het proces pas écht.

*

Maar er is dus latex, en Talalay latex

(kijk goed of het 100% “natuurlijk”  latex is soms bevatten de kussens maar 20 of 50% )

Talalay is een latexsoort die met recht en enige liefkozing de ‘Rolls Royce onder de matrassen’ wordt genoemd. Het productieproces, en daarmee ook het product Talalay is vernoemd naar haar uitvinder; Joseph Talalay.

TALALAY® MAAKT HET VERSCHIL
Een natuurlijk en ecologisch vriendelijk product, dat door zijn unieke productieproces antibacterieel, antiallergisch en ook nog eens huisstofmijtvrij is. Voor veel mensen is het een nieuwe ervaring dat een Talalay® latex kussen zoveel verschil kan uitmaken.

*

Talalay® 100% latex kussen met uitsnede of zonder incl. beschermhoes

*

