TRAILER! “Awareness, Pain & Art? Hell yes!”

Klik op afbeelding om te trailer te bekijken!

Lees hier waar ik mee bezig ben. 

*

PROJECT ART ON FASHION WITH A MISSION

Het doel is om een productenlijn met digitale afbeeldingen van mijn schilderijen te ontwikkelen om een “verborgen” aandoening op de kaart te zetten. Het gaat om patiënten zonder vooruitzicht te steunen. Het is van belang dat er aandacht komt voor deze aandoening. Onder andere; Het maken van een documentaire, waarin mensen hun verhaal vertellen en artsen ingelicht worden.

– Bewustwording bij artsen dat het om een aandoening gaat is belangrijk. Een schreeuw naar aandacht voor een verschrikkelijke aandoening daar ga ik voor.

*

Ook wil ik met mijn kunst op kleding een groter doel bereiken;

– Mensen die betrokken zijn en zich verantwoordelijk voelen voor de wereld om hun heen. Mensen die zich bekommeren over hun naasten in goede en in slechte tijden. Met deze kleding draag je uit; Dat je een “gezond” geestelijk en maatschappelijk welzijn bezit en deze overdraagt aan anderen die hulpbehoevend zijn.

*

Mijn maatschappelijke doel komt zeer goed samen met de stichting;

STICHTING COMSOCIAL

Maatschappelijk projectontwikkelaar op het terrein van
sociale economie, onderwijs en cultuur.
De stichting werkt aan het realiseren van algemeen
maatschappelijke doelen in de sociaal-economische sfeer,
zonder winstoogmerk.

*

Momenteel zijn Stagebedrijf; “STAGE 53” en ik bezig met de eerste stap van het opzetten van mijn fashionlijn. Dit ook zonder winstoogmerk! We starten  “op verzoek” maatkleding te laten maken.  (pre-order).

*

STAGE 53
Doel:
– Het creëeren van creativiteit en werkgelegenheid door het
terughalen van een stukje productie van kleding naar
Nederland met samenwerking van studenten,
ervaren mensen in de confectie en vrijwilligers.

*

Kleding van Stage53 is “Made in Holland”, sociaal en onder eigen label.
– Functioneert als Stageplaats
– Het begeleiden van stylisten modemaat-studenten van het ROC modeopleiding.
Studenten van de modeopleiding lopen stage en werken aan een fashion collectie.

– Het bieden van leerwerkplekken en banen aan mensen met een
minder kansrijke positie op de arbeidsmarkt, in het bijzonder
aan personen met een verleden in de confectie, onder wie ook
vluchtelingen.

*

Samen met STAGE53 ondersteun ik de stichting COMSOCIAL en wordt er door de stichting 1 keer per jaar een bedrag gedoneerd, naar een door mij aangewezen doel.

 

 

