My art! My life! My mission!

 

image

Klik op  hierboven op De afbeelding om mijn schilderijen te zien (dubbelklikken)

*

MY PROJECT IN 60 SECONDS

 

 

*

WIL JE ZIEN HOE IK AL MIJN SCHILDERIJEN VERWERKT HEB IN KLEDING? Lange versie.

PROJECT ART ON FASCHION WITH A MISSION

Het doel is om een productenlijn met digitale afbeeldingen van mijn schilderijen te ontwikkelen om een vreselijke aandoening op de kaart te zetten. Het gaat om patiënten zonder vooruitzicht te steunen. Het is van belang dat er aandacht komt voor deze aandoening. Onder andere; Het maken van een documentaire, waarin mensen hun verhaal vertellen en artsen ingelicht worden.

*

-Bewustwording bij artsen dat het om een aandoening gaat is belangrijk. Doordat wij mensen met verschillende pijnen kampen en nog steeds niet serieus genomen worden, blijven wij in het ongewisse. Onzekere toekomst en vele verslechteren met de tijd. Dat geldt ook voor mijzelf. Een schreeuw naar aandacht voor deze verschrikkelijke aandoening daar ga ik voor. 😘

*

Ook wil ik met mijn kunst een groter doel bereiken;

-Mensen die betrokken zijn en zich verantwoordelijk voelen voor de wereld om hun heen. Mensen die zich bekommeren over hun naasten in goede en in slechte tijden. Met deze kleding draag je uit; Dat je een “gezond” geestelijk en maatschappelijk welzijn bezit en deze overdraagt aan anderen die hulpbehoevend zijn.

*

Motto: Weet wat je “draagt!”

*

MIJN VISIE
JIJ BEGRIJPT HET LEVEN;
❤️
het doorstaan van de “uitdagingen,” die het leven je biedt waar je zelf nooit voor zou kiezen. Je beseft de waarde van “liefde!” en “geluk!” Je kent de diepte, de duisternis van pijn. Maar je creëert mogelijkheden om het licht te kunnen zien. Geen controle, maar jij bent de baas.

*

DRAAG wie je bent! Laat ZIEN wie je bent!

*
❤️
Met het dragen/aanschaffen van deze #accessoires/#kleding draag je uit dat je het leven met al zijn facetten begrijpt. Je laat zien dat je zelfbewust bent. Je kent jezelf en begrijpt alle aspecten van jezelf. Je weet wie je bent, wat je wilt en wat je kunt en wat je niet kan.

*

Ik zoek voor dit project enthousiaste Creative super kanjers en bedrijven, die mee willen denken en mee willen werken om deze visie uit te “dragen!” Met het doel om bekendheid te geven aan de secret Pain, zodat er meer aandacht komt en er uitzicht komt op vermindering van pijn en op genezing. Ook wil ik andere “maatschappelijke’ doelen ondersteunen. Hierover heb ik binnenkort meer informatie!

*

OVER DE AANDOENING PUDENDAL NEUROPHATIE

Foto

Foto

Meer lezen? https://sylvieart.wordpress.com/2016/10/04/oorlog-met-oneindige-invaliderende-chronische-pijn/

http://wp.me/p1fCBp-4FR

http://wp.me/p1fCBp-1hi

NEEM CONTACT OP OF REAGEER HIERONDER BIJ DE REACTIES

email: Sylvie-art@live.nl

tel: 0612833743