MIJN PROJECT! Ideeën en info!

SYLVIA ROORDING

KEN JE IEMAND OF BEN JIJ ZELF ENTHOUSIAST,  MAIL MIJ GERUST. SYLVIE-ART@LIVE.NL

*

Van mijn schilderijen heb ik digitale proef ontwerpen gemaakt. Nu zoek ik naar de weg om mijn ideeën met mijn kunst om te zetten naar een mooie collectie. Een collectie met een visie!

*

 

PROJECT ART ON FASCHION WITH A MISSION

Het doel is om een productenlijn met digitale afbeeldingen van mijn schilderijen te ontwikkelen, om een vreselijke aandoening op de kaart te zetten. Ook wil ik met mijn kunst een groter doel bereiken;

Mensen die betrokken zijn en zich verantwoordelijk voelen voor de wereld om hun heen. Mensen die zich bekommeren over hun naasten in goede en in slechte tijden. Met deze kleding draag je uit; Dat je een “gezond” geestelijk en maatschappelijk welzijn bezit en deze overdraagt aan anderen die hulpbehoevend zijn.

Motto: Weet wat je “draagt!”

OPROEP:

IK ZOEK HULP BIJ MIJN DIGITALE BESTANDEN VAN MIJN KUNST OP STOF TE LATEN DRUKKEN, MENSEN DIE EEN PRODUCTIELIJN KUNNEN STARTEN EN PRODUCEREN EN INVESTEERDERS EN ADVISEURS! WE KUNNEN ELKAAR HELPEN NIETWAAR!

PROJECT:

HET MAKEN EEN COLLECTIE/ TASSEN/ ACCESOIRES MET EEN VISIE! ( Met het aanschaffen van deze producten draag je deze visie uit en je ondersteunt het project)

VISIE:

JIJ BEGRIJPT HET LEVEN;

het doorstaan van de “uitdagingen,” die het leven je biedt waar je zelf nooit voor zou kiezen. Je beseft de waarde van “liefde!” en “geluk!” Je kent de diepte, de duisternis van pijn. Maar je creëert mogelijkheden om het licht te kunnen zien. Geen controle, maar jij bent de baas.

DRAAG wie je bent! Laat ZIEN wie je bent!
WIL JE OOK EEN STEENTJE BIJDRAGEN AAN DIT PROJECT? WIL JE IETS BETEKENEN? MELD JE DAN AAN!

Mail sylvie-art@live.nl of schrijf hieronder bij de reacties

 

Over pudendal neuraphatie 

In Amerika al veel meer aandacht voor deze aandoening!

lees nog meer hier ( Klik op het “lees!”)

 

 

MIJN VOORBEELDEN! 

 

image

 

image

Sample design

Sample design

image

image

 

 

image

1480554346452

image

Link: Meer info over het project en de ziekte.

https://sylvieart.wordpress.com/2014/08/01/strijd-mee-meld-je-aan-onbegrepen-bekkenbodempijnen-vulvodynia/

*

HET IDEE IS OM TE STARTEN MET UNISEX T-SHIRT LONG, MET MIJN EERSTE SCHILDERIJEN!

Thank image

image

Meer info: bekijk het programma, Sylvia/Sylvie, het mooiste meisje van de klas! 

*

DE KLEDINGSTUKKEN ZIJN DIGITALE VOORBEELDEN!!!

korte weergave.

*

uitgebreide weergave.

VIDEO 60 seconds

*

PHOTO’S BY DAYNAMIC   –SLIDESHOW-

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

*

MIJN DIGITALE SAMPLES PHOTOS NEW!

*

MIJN DESIGNS OP MOODBOARD DIGITALE SAMPLES!

moodboardkledingnew

*

DESIGN SYLVIE-ART

*

VIDEO SAMPLES SYLVIE-ART ON FASHION