SYLVIA VERTELT #PROGRAMMA HET MOOISTE MEISJE VAN DE KLAS! #reacties #mmvdk

zsyltrosblackwhite

Druk op de foto om het de uitzending te bekijken!

KLIK HIER VOOR UITZENDING BEKIJKEN BUITENLAND 

DEZE KEER WEER ZOVEEL LIEVE REACTIES! DANK JE WEL ALLEMAAL! IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK  MAIL TE BEANTWOORDEN.

IK ONTVANG ZOVEEL LIEVE MAILS EN BRIEVEN, WAARIN MENSEN HUN EIGEN VERHAAL VERTELLEN EN HUN STEUN BETUIGEN. HERKENNING EN DELEN BLIJKT ZO BELANGRIJK.

OOK ONTVANG IK BRIEVEN MET VRAGEN OVER MIJN PIJNEN EN VEEL MENSEN GEVEN HUN ADVIEZEN. TEVENS WORD IK VEEL GEWEZEN OP HET FEIT DAT  ER EEN VERBAND KAN LIGGEN TUSSEN DE GEBEURTENIS IN GRIEKENLAND EN MIJN PIJNEN.

Natuurlijk dacht ik dat ook en ik ben vanaf 2002 5 jaar intensief behandeld in het AMC. Ik keerde mijzelf binnenstebuiten en ondersteboven. Ik wilde de oorzaak behandelen. Ook ging ik opzoek naar andere behandelmethodes, hieronder beschrijf ik waar ik stond en wat ik gedaan heb.

” Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er heel veel mogelijkheden bestaan, waarvan wij nog geen weet hebben, maar ik heb wel geleerd dat je niets kunt forceren. Soms zien wij dingen nog niet, terwijl ze allang bestaan. Net zoals wij de computer al honderden jaren eerder hadden kunnen maken. Soms komen we tot een persoonlijk inzicht terwijl wij het al jaren geleden hebben gelezen of dat het al jaren eerder aan ons verkondigd is. Het komt pas bij je binnen als je er mentaal klaar voor bent. Meestal moet je door flink je hoofd stoten en dingen zelf ervaren, voordat je het echt gaat voelen, dat iets niet meer werkzaam is in je leven.

Al die jaren was ik als een bezetene te werk gegaan. De eerste vier jaren voelde ik mij ondanks mijn pijnen, vaak verheven door al mijn verkregen inzichten. Ik dacht dat ik het leven doorhad. Alles dat op mijn pad kwam nam ik gretig aan, want niets kwam namelijk voor niets. Daardoor ging ik van het een naar het andere “Syl Project”. Als een therapie niet aansloeg en de artsen zagen er geen heil meer in, dan ging ik weer iets anders proberen. Want die boden zich telkens aan door mijn ongeruste omgeving. Elke gebeurtenis, hoe klein deze ook was, beschouwde ik als aangereikte lessen. Telkens had ik weer hoop dat ik zou gaan genezen. Jaren was ik eindeloos aan het proberen om mijn eigen werkelijkheid te veranderen.

Door de vele gestrandde therapieën zoals; Fysiotherapie, Tens, Reiki, Magnetiseren, Rebirthing/hergeboorte, Accupunctuur, Kinesiologie, Hypnose en regressie, hoge dosering B12 en een gist,tarwe suikervrij  dieet, bloedgroepdieet, Aromatherapie, Reïncarnatie therapie. Homeopathie, NEI, NLP, Triggerpoint therapie, affirmatie/kleuren therapie, Orthomoleculaire, osteopathie, EMDR,…… ( ik neem even een slokje water hoor) belandde ik uiteindelijk met spoed in een pijnkliniek, waardoor mijn ziekte nog meer verslechterde. Maar ik wilde het nog steeds niet opgeven en ik besloot om door te gaan met zoeken naar een wonder.

Sommige alternatieve therapieën gaven de omvang van mijn radeloosheid heel goed weer. Ik had zelfs Jomanda bezocht en een reïncarnatie therapie op Texel spande echt de kroon. Dit was een nieuwe vorm van regressie, waarbij je de behandeling niet meer zelf hoefde te ondergaan. Doordat de andere methode niet aansloeg, constateerde sommige therapeuten dat mijn lichaam misschien zelf de confrontatie niet aan kon!”

15 Jaren waren verstreken en in Nederland wisten ze niet meer wat ze moesten doen.

In oktober 2014 kon ik naar Engeland.

WIL JE MEER LEZEN  OVER ENGELAND?

https://sylvieart.wordpress.com/2014/10/29/sylvies-trip-vervolg/

WIL JE MEER LEZEN OVER; HIER EN NU?

https://sylvieart.wordpress.com/2015/02/10/spread-the-secret-pain-i-will/

Sylvia Roording

Sylvia Roording

HOE GAAT HET NU…….

Tot op heden ben ik ervan overtuigd dat de zenuwen in S1,2,3,4 gewrichten “aangedaan” zijn.

De oorzaak kan van alles zijn. Een kleine val of zelfs tijdens mijn geboorte kunnen deze zenuwen “geïrriteerd” zijn. Mijn focus ligt nu vooral op het ontspannen van mijn lichaam. Ht is duidelijk dat mijn lichaam door de pijn verkrampt is. 1x per week komt er een bekkenbodem therapeut, die bekend is met de PUDENDAL zenuw.

Wij begonnen met ontspanningsoefeningen, maar helaas werd de pijn steeds getriggerd. Nu laat ik mijn lichaam ontspannen puur op mijn ademhaling. Ik krijg oefeningen om in de juiste houding te staan. Dat kan ik nu 5 minuten. Ik leef met de dag met het doel om weer te kunnen schilderen. Mijn hoop is dat door het ontspannen van mijn geest en lichaam mijn pijn minder wordt. Het vergt veel tijd en vooral geduld. Natuurlijk blijf ik hopen op een gerichte behandeling van de aandoening van de pudendal zenuw, maar die bestaat helaas nog niet.  In Engeland konden ze mij vertellen waar de pijn vandaan kwam en hoe ik hiermee om moet gaan. Dat is mij al zoveel waard. In Nederland lieten ze mij aan mijn lot over. Mijn huisarts neemt mij gelukkig wel heel serieus en komt mij zo nu en dan bezoeken.

Ik houd mijn ogen en oren wel open en samen met lotgenoten proberen wij aandacht te krijgen voor deze ziekte. Meld je gerust aan op mijn blog, samen staan wij sterk!