VOLG SYLVIE’S TRIP! ;-)

De reis naar London STAAT!!!.

Dankzij JULLIE!!!, die een bijdrage hebben geleverd aan de Facebook actie: HELP sylvia genezen!

Het appartement en de reis met de boot zijn geboekt. Het gevoel van grote dankbaarheid die jullie mij geven is niet in woorden te beschrijven.  De steun en kracht die ik voel door jullie; hulp, meeleven, delen en deelnemen.  In woorden.. kan ik mijn gevoel van dankbaarheid niet uitdrukken..

Het voelt immens. Dankzij jullie kan ik “mijn reis” beginnen.  De reis die ik kan maken en die hopelijk voor andere mensen met deze aandoening ook ” mogelijkheden” biedt.
Ik hoop dat mijn doel uitkomt, natuurlijk genezing! maar ook dat het in de toekomst mogelijk wordt voor alle mensen om in Nederland behandeld te worden.  Ik zet mij ervoor in en er staan al wat deuren open…nu hoop ik dat uiteindelijk alles samen komt en het een “werkelijkheid” wordt.
poferries-routemap
Zaterdagmiddag 4-10-2014 vertrekken Rob en ik naar Rotterdam Maasvlakte naar de vertrekterminal van P&O Ferries.
Daar worden we opgevangen worden door een medewerker die ons begeleid aan boord.
Als we aan boord zijn krijgen we een plek voor de auto, dicht bij de lift die ons naar onze suite brengt.
Om 20.00 uur vertrekt het schip uit Rotterdam en brengt ons naar Hull waar we s ‘morgens om 08.00 uur arriveren. (ook daar hebben we weer begeleiding)
Dan vertrekken wij per auto via een autosnelweg naar ons appartement in Londen, waar we ongeveer 4 uur later aankomen.
Wordt vervolgd🙂
DE KLINIEK
KLINIEK

Link naar de kliniek, klik op de plattegrond!

 

Grote dank aan IEDEREEN die een bijdrage hebben geleverd aan de actie en deze behandeling mogelijk hebben gemaakt!

 

Grote dank aan de bieders, donateurs en kunstenaars! Klik op foto voor meer info

Grote dank aan de bieders, donateurs en kunstenaars! Klik op foto voor meer info

 

Grote dank aan Gerard Buising, bieders, kunstenaars, donateurs voor de sponsoring van de marathon! Klik op de foto voor de uitzending GPTV: Gerard Buising loopt 5 marathons voor Sylvia,het mooiste meisje van de klas!

Grote dank aan Gerard Buising, bieders, kunstenaars, donateurs voor de sponsoring van de marathon! Klik op de foto voor de uitzending GPTV: Gerard Buising loopt 5 marathons voor Sylvia,het mooiste meisje van de klas!

 

Bedankt kanjers!

Bedankt kanjers!

 

 Met grote dank aan iedereen van de B-Party for charity van Rick Roording!

Met grote dank aan iedereen van de B-Party for charity van Rick Roording!

 

Iedereen die heeft meegedaan met de Ice Bucket Challenge

Iedereen die heeft meegedaan met de Ice Bucket Challenge

 

 

10514444_10203360570471255_6236890102128266157_o

ALLE KANJERS DIE ARMBANDJES HEBBEN GEMAAKT EN VERKOCHT HEBBEN, IEDEREEN!! DIE IN WAT VOOR VORM DAN OOK, DEZE ACTIE HEBBEN GESTEUND! HEEL ERG BEDANKT!

 

 

10492273_10203593404171952_1724063317993369005_n



VERVOLG

NA EEN WEEK  NA AL VELE  BEHANDELINGEN! EVEN PIJNVRIJ!!

BEKIJK VIDEO🙂

healing

 

De uren dat ik pijnvrij was zal ik nooit meer vergeten. De pijn kwam geleidelijk weer terug. Ik heb genoten van de paar uurtjes en terwijl mijn tranen van ongeloof en geluk over mijn wangen vloeiden, liep ik door de grote achtertuin van ons appartement. Ik tastte met mijn gevoel mij hele bekkengebied af. Ik voelde niets. De behandelingen deden duidelijk hun werk. Door bekkenbodem therapie gecombineerd met lasertherapie, bindweefsel manipulatie samen met het herstellen en ondersteunen van mijn lichaam leidden de behandelingen tot opheffing van de disfuncties van mijn zenuwstelsel. Het is mogelijk!  Ik heb het ervaren!

Wat wel van belang was dat deze behandelingen pas uitgevoerd konden worden, wanneer er geen andere onderliggende problemen aanwezig waren. Dit moest eerst uitgesloten worden door middel van uitgebreide scans en testen.
Niets van dit alles was aanwezig en gelukkig konden de onderzoeken beginnen. Een neurologisch en integraal onderzoek. Deze waren pijnlijk, maar al snel werd de oorzaak gevonden.

Pudendus  Neurophatie! PN

INFO OVER PN OF PNE LINK:

http://www.pudendalhope.info/node/8

http://www.pelvicpainrehab.com/pelvic-pain/726/how-do-i-know-if-i-have-pn-or-pne/

Deze zenuwaandoening in Nederland nog relatief onbekend als oorzaak van (chronische) pijn in de bekkenregio. Toch zijn er in de wetenschappelijke literatuur wel degelijk artikelen te vinden die dit probleem en mogelijke oorzaken ervan beschrijven. In Frankrijk, België, de Verenigde Staten, Canada en de United Kingdom maakt bekkenfysiotherapie deel uit van de therapeutische interventies bij Pudendus Neurophatie.

Na twee weken van intensieve therapie ontstond er een inflammation in mijn vulva. Met ontstekingsremmers proberen wij dit weer rustig te krijgen. Helaas na 6 dagen nog geen verlichting. De therapie  is aangepast en morgen heb ik de laatste behandeling in Engeland.

VERVOLG LEZEN?

LINK: https://sylvieart.wordpress.com/2014/10/29/sylvies-trip-vervolg/