Thank god for internet!

Helaas kan ik door mijn ziekte nog steeds niet schilderen. Ik had niets met foto’s bewerken op de computer. Maar doordat ik mijn gevoelens visueel toch wil uiten, begon ik toch aan de uitdaging. Op Google vond ik simpele foto editors. Wel lekker handig, geen geknoei met verf en als de compositie niet mooi is kan je het zo veranderen. Zodra ik weer iets langer kan staan, pak ik natuurlijk weer de kwast, want daar ligt mijn echte passie.

Vandaag begon ik aan een logo voor mijn SylVie-Art ringen die past bij de uitstraling van mijn schilderijen.  hier zie je de afbeelding waar ik mee bezig ben. Het lijkt heel simpel, maar voordat je het weet ben je uren bezig. Heb je feedback voor mij, heel graag. Leuk om te weten wat jullie ervan vinden.

voorbeeld logo

link ringen

van schilderij "De Gevallen Strijd" tot ring 925 Sterling Zilver