Ook de expositie trekt veel belangstellling!

Expositie Theater de Leest in Waalwijk tot 30 december 2010!

Door de uitzending ontstond er een grote belangstelling voor mijn schilderijen. Veel mensen reageerden en waren erg onder de indruk van het verhaal achter mijn werk. Vele reacties gaan dan ook over mijn omgang  en openheid over mijn aandoening. Ook krijg ik veel vragen over mijn schilderijen. Ik ben daarom nu bezig om bij elk schilderij een gedicht te schrijven, waarin ik mijn emotie over het werk beschrijf . Deze gedichten en mijn schilderijen willen ik laten samenbundelen in een boek.

Binnenkort heb ik een afspraak met een uitgever. Ik vind het een hele uitdaging en ik ben vooral  zo blij dat mijn sociale leven groeit. Het moeilijkste van mijn aandoening is dat ik weinig mogelijkheden heb en sociale contacten alleen kunnen ontstaan via internet. Helaas werd ik ziek toen ik net naar Leusden ging verhuizen. Doordat ik niet naar buiten kan was het maken van nieuwe contacten eigenlijk onmogelijk.  Ik had ook nog de pech dat ik in mijn leven wel 15 keer ben verhuisd, waardoor de kortstondige vriendschappen snel verwaterden. Maar zo zie je maar, het leven kan je zo weer verrassen!  Smile!